Головна » SEO » Фільтри Google, їхній опис та рішення – Шпаргалка
24
Сер
plus minus

Фільтри Google, їхній опис та рішення – Шпаргалка

У цій статті піде мова про фільтри Google, а саме, що вони означають і про те, як вирватись із їхніх лап. У майбутній статі я розгляну фільтри від пошукової системи Яндекс, а зараз давайте ж визначимось із самим поняттям “фільтра” від Google.

Фільтр – це обмеження або бан, що накладається пошуковою системою на сайти, невідповідні її вимогам.

Попасти під фільтр пошукової системи можна не тільки за “поганий” контент, а й за вчинки “чорних SEOшників” – ваших конкурентів. При цьому, ви можете і не звернути увагу, що на вас наклали фільтр, так як його важко виявити.

Мені не зустрічалися ніякі сервіси, які б вказували на те, що ви під фільтром, а виявити це можливо через Google аналітику, проіндексовані сторінки у Google веб-мастер та за трафіком з пошукових машин, потрібна лише увага.

Фільтри:

 1. Google Sandbox (пісочниця)

Опис: Фільтр, який застосовується до нових сайтів.

Суть фільтру: Не дозволяє новим сайтам знаходитись в ТОПі по конкурентним запитам.

Спосіб обходу:  Чим більше популярних сайтів посилаються на ваш сайт, тим раніше він вийде з-під фільтра.

2. Google-30

Опис: Фільтр накладається, якщо вас запідозрили у використанні заборонених спам-методів.

Суть фільтру: Ваші позиції у видачі опустяться на 30 пунктів вниз.

Спосіб обходу:  Перестати використовувати чорні методи розкрутки.

3. Google Bombing

Опис: Фільтр накладається, якщо велика кількість посилань, що ведуть на ваш сайт, мають однаковий анкор.

Суть фільтру: Переважно бан.

Спосіб обходу:  Позбутися або змінити анкор посилань.

4. Co-citation Linking Filter

Опис: Фільтр накладається, якщо ви посилаєтесь на сайт, який у свою чергу посилається на “Все в Одному” сайти.

Суть фільтру: Google вважатиме, що тематика вашого сайту також пов’язана з “всім підряд”.

Спосіб обходу:  Слідкуйте на кого ви ставите посилання, вибираючи якісні тематичні ресурси.

5. Too many links at once Filter

Опис: Фільтр накладається, якщо спостерігається занадто велика швидкість приросту зовнішніх посилань, що ведуть на ваш сайт.

Суть фільтру: Бан

Спосіб обходу:  З розумом нарощувати посилальну масу уникаючи чорних методів.

6. Too many pages at once Filter

Опис: Фільтр накладається, якщо спостерігається занадто велика швидкість збільшення кількості сторінок вашого сайту.

Суть фільтру: Бан

Спосіб обходу:  Не створювати більше тисячі сторінок в місяць.

7. Broken Link Filter

Опис: Фільтр накладається за погану внутрішню перелінковку.

Суть фільтру: Частина ваших сторінок не буде проіндексована.

Спосіб обходу:  Намагайтеся, щоб ваші сторінки були доступні в три кліка від головної, обзаведіться картою сайту, видаляйте “биті” посилання.

8. Google Duplicate Content Filter

Опис: Фільтр накладається за присутність великої кількості неунікального контенту на вашому сайті.

Суть фільтру: Бан

Спосіб обходу:   Збільшити TrustRank, використовувати унікальний контент.

9. Google Supplemental Results

Опис: Фільтр накладається за присутність на сайті схожих сторінок.

Суть фільтру: Заносить дані сторінки в “додаткові результати пошуку” (Supplemental Results) і виводить їх тільки в тому випадку, якщо основний результат пошуку малий за обсягом.

Спосіб обходу:  Наростити побільше “жирних” посилань.

10. Google’s Omitted Results Filter

Опис: Фільтр накладається за малу кількість вхідних посилань, погану внутрішню перелінковку, використання дублюючого контента.

Суть фільтру: Дані сторінки показуються в “упущених результатах пошуку” і виводяться тільки в тому випадку, якщо цього побажає користувач, що буває вкрай рідко.

Спосіб обходу:  Збільшити кількість вхідних посилань, додати унікальний контент, оптимізувати структуру сайту.

11. Over Optimization Filter

Опис: Фільтр накладається за занадто часте вживання тегів strong, b, h та іншу надлишкову оптимізацію сайту.

Спосіб обходу:  Не займайтесь надмірної оптимізацією.

12. Google Domain name Age Filter

Опис: Фільтр накладається на молоді сайти з низьким TrustRank.

Суть фільтру: Штучне пониження сайту в результатах пошуку.

Спосіб обходу:  Збільшити кількість “жирних” посилань на сайт.

13. Google’s Trust Rank Filter

Опис:  Фільтр накладається на сайти з низьким TrustRank.

Спосіб обходу:  збільшити TrustRank.

14. Links.htm Page Filter

Опис: Фільтр накладається за присутність на сайті сторінки Links.htm.

Суть фільтру: Бан

Спосіб обходу:  Не створювати сторінки з подібною назвою.

15. Link Farming Filter

Опис: Фільтр накладається за присутність на сайті “лінкпомийки”.

Суть фільтру: Бан

Спосіб обходу:   Не створювати на сайті ”лінкпомийки”.

16. Reciprocal Link Filter

Опис: Фільтр накладається за обмін посиланнями, або участь в сервісах по їх автоматичному обміну.

Суть фільтру:

Спосіб обходу:  При обміні посиланнями, прагніть ускладнити схему обміну.

17. Page Load Time Filter

Опис: Фільтр накладається за присутність на сайті сторінок із занадто великою вагою.

Суть фільтру: Дані сторінки пошукових не індексує, в наслідок чого вона ніколи не з’явиться в результатах пошуку.

Спосіб обходу:  Не робити великих сторінок.

Також ви можете переглянути статтю: “7 причин, чому контент-маркетинг краще ніж закупка посилань“, яка частково вирішує половину проблем з фільтрами.

 


Доповнення від 7.09.2012р.


Пройшло не так багато часу від написання статті і нарешті я наштовхнувся на сервіс, який перевіряє, чи не накладені фільтри на ваш сайт.

По посиланню нижче, ви зможете перейти на сайт, на якому ви вкажете адрес вашого сайта і він перевірить чи не накладені на вас фільтри, плюс, видасть кількість проіндексованих сторінок у всемогутньому Google.

Посилання: ТИЦ

Додав Admin | 24.08.2012
(1 votes, average: 6.00 out of 6)
Loading ... Loading ...

Схожі записи:

Категорія: SEO, WordPress, Корисне