Фільтри Google, їхній опис та рішення – Шпаргалка
У цій статті піде мова про фільтри Google, а саме, що вони означають і про те, як вирватись із їхніх лап. У майбутній статі я розгляну фільтри від пошукової системи Яндекс, а зараз давайте ж визначимось із самим поняттям “фільтра” від Google.
Фільтр – це обмеження або бан, що накладається пошуковою системою на сайти, невідповідні її вимогам.
Попасти під фільтр пошукової системи можна не тільки за “поганий” контент, а й за вчинки “чорних SEOшників” – ваших конкурентів. При цьому, ви можете і не звернути увагу, що на вас наклали фільтр, так як його важко виявити.
Мені не зустрічалися ніякі сервіси, які б вказували на те, що ви під фільтром, а виявити це можливо через Google аналітику, проіндексовані сторінки у Google веб-мастер та за трафіком з пошукових машин, потрібна лише увага.
Фільтри:
1. Google Sandbox (пісочниця)
Опис: Фільтр, який застосовується до нових сайтів.
Суть фільтру: Не дозволяє новим сайтам знаходитись в ТОПі по конкурентним запитам.
Спосіб обходу: Чим більше популярних сайтів посилаються на ваш сайт, тим раніше він вийде з-під фільтра.
2. Google-30
Опис: Фільтр накладається, якщо вас запідозрили у використанні заборонених спам-методів.
Суть фільтру: Ваші позиції у видачі опустяться на 30 пунктів вниз.
Спосіб обходу: Перестати використовувати чорні методи розкрутки.
3. Google Bombing
Опис: Фільтр накладається, якщо велика кількість посилань, що ведуть на ваш сайт, мають однаковий анкор.
Суть фільтру: Переважно бан.
Спосіб обходу: Позбутися або змінити анкор посилань.
4. Co-citation Linking Filter
Опис: Фільтр накладається, якщо ви посилаєтесь на сайт, який у свою чергу посилається на “Все в Одному” сайти.
Суть фільтру: Google вважатиме, що тематика вашого сайту також пов’язана з “всім підряд”.
Спосіб обходу: Слідкуйте на кого ви ставите посилання, вибираючи якісні тематичні ресурси.
5. Too many links at once Filter
Опис: Фільтр накладається, якщо спостерігається занадто велика швидкість приросту зовнішніх посилань, що ведуть на ваш сайт.
Суть фільтру: Бан
Спосіб обходу: З розумом нарощувати посилальну масу уникаючи чорних методів.
6. Too many pages at once Filter
Опис: Фільтр накладається, якщо спостерігається занадто велика швидкість збільшення кількості сторінок вашого сайту.
Суть фільтру: Бан
Спосіб обходу: Не створювати більше тисячі сторінок в місяць.
7. Broken Link Filter
Опис: Фільтр накладається за погану внутрішню перелінковку.
Суть фільтру: Частина ваших сторінок не буде проіндексована.
Спосіб обходу: Намагайтеся, щоб ваші сторінки були доступні в три кліка від головної, обзаведіться картою сайту, видаляйте “биті” посилання.
8. Google Duplicate Content Filter
Опис: Фільтр накладається за присутність великої кількості неунікального контенту на вашому сайті.
Суть фільтру: Бан
Спосіб обходу: Збільшити TrustRank, використовувати унікальний контент.
9. Google Supplemental Results
Опис: Фільтр накладається за присутність на сайті схожих сторінок.
Суть фільтру: Заносить дані сторінки в “додаткові результати пошуку” (Supplemental Results) і виводить їх тільки в тому випадку, якщо основний результат пошуку малий за обсягом.
Спосіб обходу: Наростити побільше “жирних” посилань.
10. Google’s Omitted Results Filter
Опис: Фільтр накладається за малу кількість вхідних посилань, погану внутрішню перелінковку, використання дублюючого контента.
Суть фільтру: Дані сторінки показуються в “упущених результатах пошуку” і виводяться тільки в тому випадку, якщо цього побажає користувач, що буває вкрай рідко.
Спосіб обходу: Збільшити кількість вхідних посилань, додати унікальний контент, оптимізувати структуру сайту.
11. Over Optimization Filter
Опис: Фільтр накладається за занадто часте вживання тегів strong, b, h та іншу надлишкову оптимізацію сайту.
Спосіб обходу: Не займайтесь надмірної оптимізацією.
12. Google Domain name Age Filter
Опис: Фільтр накладається на молоді сайти з низьким TrustRank.
Суть фільтру: Штучне пониження сайту в результатах пошуку.
Спосіб обходу: Збільшити кількість “жирних” посилань на сайт.
13. Google’s Trust Rank Filter
Опис: Фільтр накладається на сайти з низьким TrustRank.
Спосіб обходу: збільшити TrustRank.
14. Links.htm Page Filter
Опис: Фільтр накладається за присутність на сайті сторінки Links.htm.
Суть фільтру: Бан
Спосіб обходу: Не створювати сторінки з подібною назвою.
15. Link Farming Filter
Опис: Фільтр накладається за присутність на сайті “лінкпомийки”.
Суть фільтру: Бан
Спосіб обходу: Не створювати на сайті ”лінкпомийки”.
16. Reciprocal Link Filter
Опис: Фільтр накладається за обмін посиланнями, або участь в сервісах по їх автоматичному обміну.
Суть фільтру:
Спосіб обходу: При обміні посиланнями, прагніть ускладнити схему обміну.
17. Page Load Time Filter
Опис: Фільтр накладається за присутність на сайті сторінок із занадто великою вагою.
Суть фільтру: Дані сторінки пошукових не індексує, в наслідок чого вона ніколи не з’явиться в результатах пошуку.
Спосіб обходу: Не робити великих сторінок.
Також ви можете переглянути статтю: “7 причин, чому контент-маркетинг краще ніж закупка посилань“, яка частково вирішує половину проблем з фільтрами.
Доповнення від 7.09.2012р.
Пройшло не так багато часу від написання статті і нарешті я наштовхнувся на сервіс, який перевіряє, чи не накладені фільтри на ваш сайт.
По посиланню нижче, ви зможете перейти на сайт, на якому ви вкажете адрес вашого сайта і він перевірить чи не накладені на вас фільтри, плюс, видасть кількість проіндексованих сторінок у всемогутньому Google.
Посилання: ТИЦ
Pingback: Фільтри Yandex, їхній опис та рішення – Шпаргалка